Awaria IKO PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski poinformował o usunięciu awarii uniemożliwiającej korzystanie z aplikacji mobilnej IKO i przeprosił za wcześniejsze utrudnienia. Użytkownicy aplikacji mieli dziś problemy z zalogowaniem się na swoje konto. Problem pojawiał się już wczoraj, jak wynika z komentarzy klientów w serwisach społecznościowych. 

Po uruchomieniu aplikacji i autoryzacji, aplikacja zwracała błąd logowania i prośbę o ponowienie próby później – następnie aplikacja się resetowała. Jak wynikało z komentarzy klientów i wiadomości, jakie dostajemy od naszych czytelników, problem trwał dłuższy czas.

Problemy z działaniem IKO potwierdzono nam na infolinii. Przejściowe utrudnienia potwierdziło również biuro prasowe PKO Banku Polskiego. – Obecnie występują utrudnienia w działaniu aplikacji IKO. Pracujemy nad rozwiązaniem i przywróceniem pełnej funkcjonalności. Karty PKO Banku Polskiego w zakresie płatności w sklepach i wypłat z bankomatów działają normalnie. Bez zakłóceń działają też serwisy transakcyjne iPKO i Inteligo – przekazał redakcji Bankier.pl PKO Bank Polski.

MG

Źródło:

Justyna Olcha Author

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *