Awaria w Nest Banku. Brak możliwości zlecania przelewów

Klienci Nest Banku znowu doświadczają problemów ze zlecaniem przelewów w bankowości internetowej banku. Po raz kolejny w tym tygodniu otrzymują komunikat: „Nie można wykonać operacji, spróbuj później”.

O problemach z działaniem systemu banku pisaliśmy już w poniedziałek. Wtedy występowały problemy z logowaniem do Nest Banku, a po południu, po rozwiązaniu pierwotnego problemu, klienci stracili dostęp do zlecania przelewów. Awaria trwała do godzin wieczornych.

Dziś nasi czytelnicy za pośrednictwem alert@bankier.pl ponownie informują o problemach z wykonywaniem przelewów. Potwierdziliśmy to na infolinii Nest Banku oraz w biurze prasowym.

Ok. godz. 12:00 na stronie logowania do banku pojawił się komunikat, w którym oficjalnie pada informacja o utrudnieniach i możliwym wydłużeniu czasu logowania.

Póki co nie wiadomo, jak długo potrwa usterka.

MG

Źródło:

Justyna Olcha Author

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *