Problemy z logowaniem do bankowości internetowej Raiffeisen Polbanku

Nie tylko klienci Nest Banku, ale także Raiffeisen Polbanku zmagali się w poniedziałek z utrudnieniami w logowaniu do systemów bankowości internetowej.

Przed południem informowaliśmy o problemach technicznych Nest Banku, które utrzymują się do tego momentu, choć w innej postaci niż wcześniej. W okolicach godziny 12:00 klientom doskwierały utrudnienia w logowaniu do systemu bankowości internetowej. Po południu problemem jest wykonywanie przelewów.

Przed godziną 13:30 problemy z logowaniem do bankowości internetowej zgłosili nam także klienci Raiffeisen Polbanku. – Od ponad godziny nie można się zalogować do R-online. Przed godziną próby logowania przekierowywały na stronę główną banku, a strona logowania informowała o problemach z logowaniem. Teraz taka próba przekierowuje na stronę z komunikatem Serwis jest chwilowo niedostępny, przepraszamy za utrudnienia – napisał w wiadomości wysłanej na alert@bankier.pl jeden z czytelników.

Wczesnym popołudniem infolinia Raiffeisen Polbanku witała wszystkich telefonujących komunikatem o przejściowych problemach z dostępem do bankowości internetowej R-Online. Bank informował również użytkowników Facebooka: „W chwili obecnej mogą wystąpić problemy z logowaniem do systemu bankowości internetowej R-Online. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.”

Około godziny 18:30 pracownik infolinii Raiffeisen Polbanku poinformował nas, że problemy techniczne zostały zażegnane, a osoby, które nadal będą napotykały na utrudnienia w logowaniu, proszone są o usunięcie w przeglądarce ciasteczek i historii przeglądania, co powinno pomóc dostać się do systemu.

MW

Źródło:

Justyna Olcha Author

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *