Problemy z powiadomieniami o transakcjach w ING Banku Śląskim

ING Bank Śląski informuje klientów o problemach technicznych. Klienci posiadający rachunek w banku mogą otrzymywać wprowadzające w błąd, podwójne powiadomienia o przeprowadzonych transakcjach.

Informację na temat problemów technicznych, z którymi zmaga się bank, zamieszczono na stronie www.ingbank.pl. ING wyjaśnia w nim, że klienci korzystający z systemu Moje ING Mobile od 8 stycznia mogą otrzymywać podwójne powiadomienia „pushę o transakcjach przeprowadzonych po 1 stycznia 2018 r., pozostali mogą spotkać się z podwójnymi SMS-ami.

Klienci banku zgłaszają nam jednak, że problemy mogą przybierać również inną formę – niektórzy otrzymywali wczoraj nie tyle podwójne, co wielokrotne powiadomienia, do innych potwierdzenie transakcji docierało z opóźnieniem.

Wiesz o awarii w banku? Powiadom redakcję Bankier.pl

Bank zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Malwina Wrotniak

Malwina Wrotniak

Źródło:

Justyna Olcha Author

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *